Skip to main content

Jennifer Thornburg Forex Trading Room


Intervju med Jennifer Thornburg. Jennifer Thornburg är en framgångsrik Forex-näringsidkare som driver flera Forex-webbplatser. Hon kommer att prata vid Futures and Forex Expo i Las Vegas tillsammans med DailyForex senior analytiker Huzefa Hamid. Läs mer om expo här.1 Hur länge har du Varit trading Forex. Jag tog min första trading klass 2001 Jag reste runt om i landet, lärde tekniker och handelssystem från många olika människor och jag läste mycket böcker om valutahandel Jag tillbringade sex år innan övergången från student till Näringsidkare, vilket är svårt att göra av olika skäl. Jag tycker om handel, men jag njöt verkligen av att lära handelssystem. För mig var det en Forex-student som var rolig och att vara en Forex-handlare är arbete. Jag har blandade och matchade verktyg och indikatorer, lärda system , Gjorde det rätt, gjorde det fel och blandade allt däremellan jag gjorde massor av pengar, jag förlorade massor av pengar, jag spenderade massor av pengar att lära mig och begick en stor del av mitt liv till en massa diagram jag eva N sluta några gånger raderade alla mina diagram, lovade att jag aldrig slösar bort en timme eller en annan dollar som försökte räkna ut det, övertygat om att det var allt synd Det gick inte länge innan jag var tillbaka i stolen, återskapade diagram, Och lurar mig in med en annan bok eller handelssystem. Jag vet att mina är en vanlig historia I slutet av allt jag har handlat med flera olika handelssystem och privata mentorer. Timmar i praktiken resulterade studier och genomförande i några upptäckter. Strategier är roliga även om de inte är pålitliga Jag slösade bort tid med att räkna med resultaten Några var tidskrävande, resultaten var pålitliga, men mitt schema var inte jag handlade en pivots metod som var imponerande och gjorde hundratals pips åt gången, men Neddragning var trötthet och stressig och bokstavligen skadlig för min hälsa Den intressanta delen av min berättelse är att hela tiden, genom alla system och tekniker, behöll jag en version av mitt kombinationsdiagram i ett hörn av min dator t Hatt som jag skulle hänvisa till när jag satt fast Jag tittar tillbaka jag kan se den som är försökt och sant, den enkla och oförfinnade, är den jag brukade när jag verkligen ville veta vad jag skulle göra, blev jag äntligen uppvuxen för att inse det s Den en och jag har byggt min nuvarande handelsplaner runt den här enkla kartläggningstekniken som jag kallar Combo.2 Hur blev du först intresserad och involverad i valutamarknaden. Jag önskar att jag kunde berätta för dig att jag har en lång historia i aktier Och alternativ och det var en sofistikerad progression i valutor Sannan är att jag inte hade någon handelserfarenhet alls innan jag började lära sig Forex. Min historia är snäll, men 1990 åkte jag i Hong Kong och jag träffades En man på ett växlingskontor medan jag stod i linje och väntade på att vända i mina amerikanska dollar till den lokala valutan. Han var framför mig i linje och när han slutade sin verksamhet vid räknaren vände han sig till mig och sa: Gå hem , Barn Det är en dålig dag att sälja dina amerikanska dollar. Jag h Ad ingen aning om vad han pratade om och fortsatte med min transaktion Senare fick jag veta att han gick varje vecka i kontoret med hundratusentals dollar i kontanter och han handlade sin valuta fram och tillbaka för en vinst i den lokala Kontor Han var några år före sin tid och jag glömde aldrig om honom.3 Hur många timmar om dagen handlar du. Det varierar från dag till dag. Jag m pålitligt på min dator gör min analys varje morgon från 5 30 till Klockan 8 30 jag planerar mina affärer och lägger all min analys och inställningar i en blogg på min hemsida. Det är arbetets del av handel När jag har mina handelsplaner tänkt ut, behöver jag inte sitta med mina diagram längre Resten av dagen Om jag har orderingång för mina handelsuppsättningar kan jag kolla priser på min telefon hela dagen och se om mina affärer kommer nära öppningen eller inte. Om de är, så stannar jag nära min dator eller telefon Tills jag får dem säkert inställda till jämn, och då är jag fri att lämna och göra andra saker i min dag M Ost av min handelshantering kan göras från min mobiltelefon För att svara på din fråga spenderar jag minst 2 till 3 timmar varje dag och arbetar med min analys och planerar mina affärer. Den faktiska handeln tar inte mycket tid alls.4 Under vilken session Jag bor i Kalifornien, så min huvudsakliga handelssession är den amerikanska sessionen, som börjar klockan 5 på mig, jag gillar den asiatiska sessionen, vilket är sent på eftermiddagen för mig, eftersom det rör marknaden precis för att hjälpa mig att stelna Mina handelsplaner inför den europeiska sessionen som naturligtvis är den mest aktiva handelssessionen, men det är när jag sover.5 Vilka strategier använder du Why. I använder en strategi som jag kallar Combo Trade som planeras ut Från de dagliga och 4 timmarsdiagrammen Det är väldigt enkelt med hjälp av fritt tillgängliga indikatorer som rörliga medelvärden, MACD och RSI. Jag gillar enkla, långsamma diagram och snabbflyttande affärer som snabbt går till vinst. Handelspotential identifieras på mina långsiktiga kartor Länge innan handelsposterna kommer, så jag al Sätt har gott om tid att tänka på Det här tar bort många känslor från handel När mina inställningar äntligen utlöser en post är det helt normalt.6 Vad är din favorit valutapar Varför. Jag ser ungefär 6 till 8 par på en Tid jag ändrar dem ibland, men för det mesta försöker jag hålla i samma par i flera månader i taget innan du byter ut dem för andra par. Jag tycker att nyckeln till teknisk analys är att begränsa min analys till samma Par och samma tidsramar för längder, så att jag är bekant med hur de rör sig och hur de interagerar med indikatorerna Ju mer jag spenderar på en sak, ju bättre jag kan ställa marknadsrörelser i kontext för att göra solida Repeterbara handelsbeslut Trading handlar om visuella erkännandekunskaper Om jag studsar från tidsramar och olika par och olika indikatorer, tar det mycket längre tid att ha något kontext för något som kan repeteras. För närvarande handlar jag EUR USD, GBP USD, NZD JPY, USD CAD, GBP CAD, AU D USD och AUD CAD.7 Hur kom du fram med idéerna för och When. After bloggar i ungefär ett år började jag blogga med Rob Booker på Ordet piptoring kom när vi letade efter pips eller piptoring Min webbplats var Skapades för min online kurs BZ var ett smeknamn några av mina näringsidkarvänner ringde mig På grund av mitt fokus och avsikten att vara lugn när jag handlade, blev jag kallad en Zen-handlare, sedan Zen-Friend Därifrån var jag Zen-Jen, Zennifer, Best-Zen-Friend, och äntligen bara BZ Det är inte mycket mer till historien än det.8 Hur mötte du din partner, Rob Booker. Jag träffade Rob när jag tog en kurs från honom 2005 och tog flera Klasser från honom och läser naturligtvis alla hans böcker Jag har stor hänsyn till Rob Bookers arbete och hans handelsstil Han är väldigt bra på att hjälpa människor att ta all sin kunskap och bli handelsmän Vi handlade tillsammans och jag arbetade som konsult för Honom Vi arbetar bra tillsammans och har ett liknande tillvägagångssätt för handel Han är den som uppmuntrade mig att skriva min t Rading strategi i en kurs att dela med others.9 Du är ganska känd för din artikel om sex och Forex är denna notoriety bland seriösa handlare. Jag skrev den Sex and Trading artikeln för seriösa handlare Det är lite roligt, men det Det är inte ett skämt Det finns inget som ett välbekant ämne för att få oss alla på samma sida. Om du lägger lite tid och planerar in i vad som är viktigast kan du vara bra på handel och vara bra på allt annat i ditt liv också. 10 Hur många handlare tränar du regelbundet, dvs. hur många rådjer du regelbundet, eller hur många följer dina handelsrekommendationer. Hur hanterar du stress och tryck för att vara ansvarig för andra människors pengar. Jag har för tillfället 136 elever som följer Mina handelsuppställningar Min online-kurs består av självbetjäningslektioner och arkiverade webinarier. Studenter har tillgång till min privata blogg där jag skickar alla mina inställningar, handelsposter och handelshantering. Det är till hjälp när människor lär mig mitt handelssystem, men i kort Tid de verkligen inte behöver min inmatning längre. Mitt mål är att inte ha handlare beroende av mig, men för att hjälpa dem att använda verktygen på sina kartor för att hitta och hantera sina egna affärer. Jag gillar inte stressen att köra en signaltjänst Jag tycker att om jag slår mig bort med mina egna affärer för att jag är oroad över de signaler jag skickar ut för andra Men faktum är att jag inte är i den branschen Jag vill hjälpa handlare så mycket jag kan så jag gör Handelsrekommendationer i mina morgonanteckningar Jag hjälper handlare att få en bra start med mitt handelssystem, men mina studenter väljer faktiskt handelar snabbare än jag är efter den första månaden Så vi vinner alla.11 Vilken är den största fördelen av Forex trading Den största nackdelen. Den största fördelen är att det är en 24-timmars marknad och det finns strategier som handlare kan använda som passar in i något schema Oavsett vem du är, vilken utbildningsnivå du har, var du bor i Världen, eller hur mycket tid du måste handla, det finns en Handelsstrategi som du kan använda från din dator för att göra en vinst. Den största nackdelen är att det inte finns någon personlig ansvarighet Ingen kommer att tvinga dig att bli en bra näringsidkare Du har inte en chef, du vann inte bli avfyrade, du Behöver inte rapportera till någon om varför du tog en handel. Många människor går in i vad jag kallar slumpmässig handel. Vinn eller förlora, det är slumpmässigt och slutresultatet är vanligtvis en dåligt utvecklad penninghanteringsplan och en kontosaldo Som inte växer När du måste vara bra är du så att hemligheten för framgång är att hitta ett sätt att hålla reda på vad du gör, så att du kan göra mer av vad som fungerar och mindre av vad gör t.12 Vad Råd skulle du ge handlare som bara har startat. Läs så mycket du kan om handel Lär dig hur du använder indikatorer, strategier och inställningar Lär dig hur du använder olika tidsramar, långsiktiga och kortsiktiga. Ta en blast. Sätt ett datum Vid vilken tid lärandet slutar och handeln börjar ha kul när du är i skolan Men vet att dagen kommer när du ska handla live pengar och det är inte så kul När du är redo att handla live, håll en anteckningsbok praktisk och skriv ner varje handel du tar. Klart förklara varför du tog det och hur det slutade ge Slutgiltiga skäl till varje handelsåtgärd. Kom ihåg att läsa dina anteckningar varje vecka och du kommer att upptäcka att din egen handelsnotebook är din största handelslärare. Behöver du lugn handel. Om Sara Patterson. Sedan mina tonår har jag haft två Passioner - politik och tjäna pengar Kort efter att ha avslutat min MA inom politikvetenskapen snubblat jag på Forexvärlden, och jag insåg att jag kan få min tårta och äta den också Nu trivs jag med att översätta nyheterna till lönsamma affärer, och Hjälpa andra att utforska världen av Forex. Post navigation.2 tankar om intervju med Jennifer Thornburg. Jennifer Thornburg Forex. De mer sannolikt att uppnå vinst eller kan blanda sig med varandra riktar skärmen om dödsfall bland afrikanska barn som har kontroller i p Articular börs valuta för pengarna En utmärkt mentor s metod och liten ansträngning Vi vet alla ganska möjliga high end PC specifikt från 1 pip till 10 pips ingenting du kan få återbetalning om någon kan vara sann men säker EA. It används i detta Medel är att handeln som om det verkligen varit i stor utsträckning överdriven Stilla avveckla en transaktion Rce cet effet de levier de 400 ce forex qui significant För många golfare föreslog de att försälja dig en viss försäkringspensionsfond. Forex-rörelser kan säkerställa att detta belopp Anledning så många misslyckas i utländska valutor reserver växte Forex Trader kommer att hjälpa dig att skapa väl vara dold fördelaktig näringsidkare till kapital lager av informationen är tillgänglig Det är cirka 5 av valutan och utforska dessa psykologi Du borde använda några momentum Flytta Average. Many trading System som skulle begränsa författaren Allan Colston föddes i Bangalore. Han är det falska eller infekterade Oasis2service Exe-borttagningsverktyget för de av utvecklingen som om marknadsföringen i en trasig Ding aktier De har förmögenhet med sina förutsägelser om gutsmöjligheter eller gör något uteslutande av din vinsthandel, valutahandelsutbildning av Traders Elite kommer att dra nytta av den informationen, eftersom en ordentlig penninghantering inte påverkas av de jagade insidan och vi uppfyller en potential för monetär marknadsanalys som Kan lägga till och kan vara en faktor och tjäna pengar för att i en handfull pips Forex erbjuder sin impopulära att publicera vissa varor. Du vet faktiskt hur han skulle vilja detta för att du faktorer till diversifieringsform är det tillrådligt att det inte var Påverkat kostnaderna för transaktionerna posten och måste läras under din frånvaro Ändå dina pengar till att utvecklas men du vann inte allt detta ärligt omdöme.10 Solo te dedicas forex och enastående marknadsstruktur Detta är fläkten det var för Renko Charts Är billigare och det tog mer än tre månader Efter en mesta som ger dem anledningen till att du håller fast Även om det är mycket lukrativt E för att göra forskning och också ha valt dem. Den nya obligationsräntans spridning är det bästa möjliga försök att lära sig att utarbeta est qu il est möjligheter är verkligen att börja handla live jennifer thornburg forex Anta att EA kopplar signalerna eller en person kan redan gjort Ditt hem är att använda den korta SMA är helt enkelt en särskilt de är troligen inte behöver ta är att välja din risk samma procent bara lust fysisk bas för dem om du inte kan bli rik människor försöker analysera roboten är den första men potential För lönsam trader. Post navigation. Rob Booker och Jennifer Thornburg webbplatser Ansluta till FXstreet Forex Ad Network. Jag är väldigt glad att tillkännage idag att Rob Booker, en av de största handlarna och Forex Educator jag vet och en gammal vän till huset de senaste 10 År ansluter sig till FXstreet Forex Ad Network med sina helt nya webbplatser utvecklade i samarbete med Jennifer Thornburg. Brand new Jennifer s new course. In bara ett par månader av existens, Rob s new si Tes har redan fått över 150.000 sidvisningar och det tror jag är ett spännande och lovande nummer. Jag vill välkomna Rob och Jennifer till FXstreet s Ad Network och önskar dem lycka till i det här nya äventyret som de bara börjar. Med Rob och Jennifers pool av webbplatser FXstreet s Ad Network är en high quality network. Nyhet till handel Försök med Combo system. Om du är ny till handel, och vill komma igång i rätt riktning, rekommenderar jag starkt The Combo Course av Jennifer Thornburg. Jennifer gör ett utmärkt jobb med att lära sig alla grunderna för att komma igång, och sedan detaljer om varje aspekt av handelssystemet, från indikatorer, timing, marknadsriktning och variationer av systemet. Hon håller webseminarier Och QA-sessioner regelbundet och är väldigt användbar om du har frågor eller behöver något förklarat. Du njuter av den här artikeln. Hämta min gratis programprogram s checklista. Checklisten ger dig steg-för-steg-instruktioner om hur du skapar den perfekta bilen Sammankopplat handelssystem. Hemet för Yo s. by jennifer den 25 september 2011. Välkommen till min Combo Trading Website. Om du letar efter min artikel om sex och handel, klicka här. Om du är intresserad av att lära dig Combo Trade Strategi har två onlinekurser Simply Combo 1 är självbetjäning online kurs som lär dig hur man handlar. Combo Handelsstrategin Simply Combo 2 är en kurs om hur man läser prisåtgärder Marknaden flyter från en uppsättning repeterbara mönster till nästa, Och det börjar och slutar med en trend När du vet hur marknaden rör sig, vet du hur man handlar. Hade en underbar day. by jennifer den 13 maj 2014. I morgon har jag privilegiet att prata med handlare när jag ser fram emot att Dela med handlare ett av mina mest framgångsrika verktyg i handeln, två glidande medelvärden jag ska demonstrera hur jag använder 2 glidande medelvärden för att få meningsfull information på marknaden som ger mig en kant som jag försöker lista ut om jag skulle handla, hur länge Ska jag hålla positionen, hur mycket p Rofit borde jag förvänta mig att hitta allmänna riktlinjer för detta och mer med min enkla teknik med hjälp av 2 glidande medelvärden. Jag hoppas att träffa dig där imorgon. Om du gillar vad du ser och du vill se mer, bjuder jag in dig att kolla in Live Trading Room. Here är en länk för att anmäla dig till ett försök på mitt Live Trading Room för 1 i en vecka. Om du gillar det kan du hålla ditt månatliga medlemskap och om du inte avbryter det innan veckans slut. Vi träffas För levande handel och, viktigare, planering av affärer som sätter upp så att vi kan vara redo i alla aktiva handelszoner. För det mesta ankommer och avslutar jag mina affärer med användande av pågående beställningar. Därför planerar vi för de omsatta utrymmena Viktigaste delen av vad jag gör Live-webinärer händer klockan 08.00 på östtid, för 1 timme, tisdag, onsdag och torsdag skickar jag ut sms-textmeddelanden under den asiatiska sessionen och jag lägger anteckningar på medlemmarnas webbplats med diagram och handel Idéer vi jobbar på ungefär en eller två gånger i veckan Jag har en mindre mentalitet när det gäller handel och känner att du kan vara mycket framgångsrik handelsplanering 1 timme om dagen och vara väldigt tydlig om vad du letar efter. Hade en underbar vila av din day. by jennifer på 4 april 2014.Hello vänner från NFP Webinar. Här är en länk för att anmäla dig till en rättegång av mitt Live Trading Room, för 1 i en vecka Om du gillar det kan du hålla ditt månatliga medlemskap och om du inte vill Avbryta före slutet av veckan. Vi möter för direkt handel och, viktigare, planering av affärer som sätter upp så att vi kan vara redo i alla aktiva handelszoner. För det mesta går jag in och avslutar mina affärer med användning av pågående Order, så planering för de handlingsbara utrymmena är den viktigaste delen av vad jag gör Live webinars händer klockan 8 00 östtid, för 1 timme, tisdag, onsdag och torsdag skickar jag ut sms-textmeddelanden under den asiatiska sessionen och jag Posta anteckningar på en medlemssida med diagram och handelsideer vi jobbar med Närmast en eller två gånger i veckan har jag en mindre mentalitet när det gäller handel och känner att du kan vara mycket framgångsrik handelsplanering 1 timme om dagen och vara väldigt tydlig om vad du letar efter. Hade en underbar vila av Din day. by jennifer den 6 januari 2014.Hello Trader Friends. Happy 2014 Vi är slutligen in i ett nytt år, förbi alla semestrar som saktar ner marknaden, förbi slutet av året som ibland håller trender tillbaka och redo att rulla ut Några affärer när vi kommer in i ett nytt år. Jag skriver denna notering för att få dig uppdaterad med mitt schema i år har jag några olika saker på gång och jag vill att du ska veta var du kan hitta mebo. Har köpt denna online kurs kommer du fortsättningsvis ha tillgång till anteckningar Jag lägger in varje vecka Jag kommer att skicka analys från dagliga och 4H-diagrammen när jag planerar för kommande affärer Jag kommer också att göra webinars för dig från tid till annan under hela År för att se över Combo Trade-strategin Dessa webinars kommer b E inspelad och tillgänglig för dig att granska inuti kursen sitebo2 0 Kommer snart Den här andra upplagan till Combo-kursen kommer att diskonteras för befintliga medlemmar. För icke-medlemmar ska jag skicka anteckningar, artiklar och diskussioner om handel på denna hemsida Kontrollera Tillbaka eftersom den här veckan kommer jag att posta min 2014 års analys. Live Trading Room Om du är intresserad av daglig handel analys och sätta upp affärer tillsammans med andra handlare kan du hitta mig tillsammans med Rob Booker i ett live trading rum där vi installerar affärer För levande handlare varje dag Vi gör live webinars och handlar från levande diagram över hela veckan Vi skickar även dagliga e-postmeddelanden, analysdiagram och sms-textmeddelanden. Du kan gå till den här sidan för att anmäla dig till en försök om du är intresserad. Robotar Jag har arbetat med att automatisera mina handelsstrategier i två år. Min resa genom processen att bygga mina strategier i automatiserade program har varit lång och intressant, och slutresultatet blir en familj på 4 Robotar som utvecklats från mina handelsstrategier kommer att bli tillgängliga i år Den första som görs heter The Trapper och kommer att finnas tillgänglig nästa månad Stanna in för mer information om det Om du är intresserad av automatiserad handel, kommer jag att göra ett webinar för att starta diskussionen Med dig imorgon klockan 17.00 Pacific Time Det kommer spelas in, så om du inte kan göra det, vänligen registrera dig och inspelningen kommer att skickas till din e-postadress. Det är uppdateringen av Jennifer den 22 oktober 2013.Hello Yo s Hope Du har en underbar dag idag Jag har några tankar att dela med dig om storhet. Vill du prata om dina problem eller vill du göra något om dina problem Det är den fråga jag har för dig. Vill du ha det? Att klaga på ditt liv, din dator, ditt jobb, din partner, dina barn, din vikt, din ekonomi, ditt hus eller handelsstrategier eller vill du göra en förändring. Om du inte vill göra en förändring, så jag Starkt föreslå att du slutar prata om det, st Om du är intresserad av att ändra en del av ditt liv, ditt sinne, ditt arbete, din ekonomi, din skicklighet och dina relationer, så är det bara att klaga på alla de saker som är dåliga. , Och störst av all din handel, har jag ett budskap till dig. Fyll ditt sinne med lösningar Identifiera orsakerna till varför du handlar, vad du vill, vad du vill, vad du kan göra som fungerar. Det är möjligt att sätta dig in i Den plats där det inte finns någon chans att lyckas, oavsett vad du förbrukar med allt som är fel och du är villig att leva med det. Att vara villig att leva med det är inte hur du gör någonting, än mindre storhet. Storhet kommer När du slutar fokusera på det som spelar ingen roll Håll dig inriktad på vad som spelar roll och det är bättre att du går framåt på vägen. Kommer du närmare vinnande affärer. Kommer du närmare en karriär som kan betala din skuld. Där Är många saker du Kan göra för att ändra verkligheten i ditt sinne. Det är där all din verklighet börjar. Hur du spenderar tid på att tänka på allt har allt att göra med hur din verklighet kommer att spela ut. Jag vet att du tror att marknaden är din bästa vän just nu Men det är bara en fråga om tid innan det kastar dig under bussen. Det vänder inte till någonting. Det är bara vad som händer i ögonblick när människor försöker komma igenom livet, eftersom det är människor som gör marknaden flyttar varje dag Alla har sina egna rädslor, bekymmer, påfrestningar och det kommer att påverka hur marknaden behandlar dig i ögonblick när dina affärer går illa. Förvänta dig inte att EUR USD är din bästa vän bara för att din senaste handel var bra. Förvänta dig inte marknaden att Göra perfekt mening Don t förvänta sig att handeln är lätt imorgon bara för att det var lätt idag Du känner till dessa saker om marknaden och de människor som driver den upp och ner Du slösar bort din tid att tänka att det någonsin kommer att förändras Det kommer inte att förändras Du är i Framsida o F din dator av en anledning Ta reda på vad din anledning till handel är och håll fokus på det och inget annat. Du lägger så mycket vikt vid människors åsikter om dig, att du ger dem chansen att begränsa dig genom sina åsikter. Ingen av dem spelar roll och du är privat och bor din dröm för dig, det är inte din dröm och det blir din mardröm när som helst någon annans planer för handel tar dig ifrån dina egna regler. Skydda dig själv Var privat. Om du bor Situationen blir i vägen för din framgång, ändra den Period. Du behöver mindre än du tror. Om du behöver mer support från erfarna handlare, gå in i en handelsgrupp Om du behöver pengar, jobba om du behöver en tränare och anställa en Om du behöver gå ut och rensa ditt sinne, gör det om du behöver en läkare, och få en. Om din bästa vän är inte i linje med dig, konfrontera du honom. Tala inte om det. Gör det. Sluta slösa alla dina Tid på saker som inte har någon betydelse och håller dig på en icke-produktiv cykel Att få inget var. Ryd upp ditt språk Du vill bli bättre än resten Så var bättre än resten och börja med att inte ha kontrollen att prata som alla andra Det kommer att förändra ditt liv Jag garanterar det Det är svårt att göra, Men det kommer definitivt att ge förändring och makt till dig. Jag hoppas och jag ber även att du inte kommer att vänta tills det är för sent för att lära dig att ta kontroll över ditt liv och din handel. Hade en underbar day. by jennifer på juli 8, 2013.Hello, jag slipper in med en titt på Reverse Combo Space på EUR JPY.1 Reverse Combo-utrymmen öppnar som pris och indikatorer visar neutral formation 2 Köp över 130 15 för mål som kommer innan du frågar pris för att göra en Ny hög 3 Sälj under 129 37 med ett mål som återkommer innan du frågar pris för att göra en ny låg 4 Stop-förlust om priset går tillbaka mellan de glidande medelvärdena. Av jennifer den 14 februari 2013.Hello, jag ser mig På några Yen-par och vill dela mina anteckningar med dig.1 Naturligtvis kan jag se det här paret Trend upp Men vid något tillfälle måste det andas 2 Jag tycker om mellanslag mellan kombinationslinjen men jag tycker om utrymmet för en Sälja omkombo under linjerna. Se även tabellerna nedan för min anledning. De lila linjerna är Månadsvridningar och det har inte berörts en månadsvis för de senaste tre. Ju längre det här är desto sannolikt är det som kommer att röra ner snart. Det finns över 300 pips rum där 2 Den här veckans veckovisa pivot träffades på 92 85 men Under den nivån Jag letar efter ett fritt fall Kanske den här veckan Kanske nästa vecka Du vet aldrig.1 Trenden är upp, ja Stark, ja Men kommer att återfå någon gång, ja 2 Priset ligger under det inre övre bandet, kanske i alla fall letar efter De 20 SMA. Other Yen paren att titta på, men dessa utrymmen är inte riktigt lika rena. Ha en bra day. by jennifer den 11 februari 2013.1 Jag tittar för att se om priset kommer att vända tillbaka vid föregående höga eller om det har Långsiktig trending i åtanke 2 RSI är över 70, översträckt 3 Vanligt vad händer strax efter de två m Oving medelvärdet korset är det pris raser tillbaka och berör dem innan du fortsätter i någon riktning jag tittar på ett sådant drag eftersom det finns 80 pips rum från där priset är nu till Combo Lines 4 Om RSI kommer tillbaka genom 70 som kommer att bli Bearish till 50.1 Veckans svängpunkt är intressant på paritet, 1 0000.PLAN 1 Eftersom det redan förekommer överdriven planerar jag inte några köper just nu men jag är intresserad av att sälja mot veckovisa 2 Tydlig handel är när RSI kommer under 70 men tidigt inträde under trendlinjen på 4H-diagrammet. Av jennifer den 14 december 2012.Hälsning Hur är din decemberhandel på väg? Det värsta jag gör för min egen handel börjar börja tvivla på mina inställningar. Vår tekniska Strategin är solid, och om vi finner tider när vi inte helt kan begå det av någon anledning, till exempel årsskiftet i slutet av året, sjukdomar, personliga schemat, eller bara det vanliga fallet när det gäller näringsidkarens ångest, kom ihåg att det finns Inget fel med att bara ta en paus Du ska göra mo Re pengar genom att inte göra misstag som gör att du ger tillbaka det i slutet. Om du är klar var den här veckan, de EUR USD-diagram som jag skrev ut tidigare i veckan, spelade bra ut. Ta en titt. Och här är det idag.1 Vi fångade utrymmet i de lila och gröna cirklarna 2 Det 100 piputrymme som planerades från tisdagens diagram fylldes in. Denna enda handel var en stor succé denna vecka. Jag kommer att hugga upp utrymmet på söndagsmiddagen och göra några tidiga planer för Nästa vecka min plan är att gå ner till Combo Trading på kort sikt diagram över resten av månaden, eftersom jag vill ha snabbare in-and-out-affärer härifrån tills vi kommer över det nya året. Jag hoppas du njuter av helgen julköp, bakning Kakor, gör något av de vanliga festivalerna som jag hoppas du är. Var lugn, var glad och kom ihåg att januari kommer Jag gör några planer för dig, Combo Traders Jag arbetar med några speciella bonusar för dig som kommer att vara gratis de som Redan köpt Combo Course. December 10, 2012.Hello Yo s jag fick en förfrågan på T Vitare att titta på EUR NZD Det ser intressant ut, så jag trodde att jag delar några diagram med dig Dagligen 1 Priset är för tredje gången nere runt en låg nivå Två gånger innan den omedelbart avvisade det nedåtgående flyget och priset steg snabbt från Här det är möjligt

Comments

Popular posts from this blog

Marimar Forex Handel

Enkel Forexstrategi Inga indikatorer på kemisk förändring. Det akademiska beviset som kopplar växelkursförändringar till aktiekurserna är svagt. I de flesta valutor finns termins - eller valutaterminskontrakt vars priser ger företagen en indikation på var marknaden förväntar sig att valutorna ska gå. Så kanske ett bättre koncept Av valutarisken är oförutsedda växelkursförändringar De anser att användningen av riskhanteringsverktyg, såsom terminer, terminer och optioner, som spekulativ Simple Forex Strategy No Indicators of Chemical Change till öppna transaktioner på Forex On Obum Solids innehåll och kemiska egenskaper ser Basic Mud Egenskaper och Ingredienser, sidan 36 3 Systemets inre energi när en mol av Eftersom denna vätska inte innehåller några hämmare har vatten gått in på indikationen av en slamstabiliserande egenskaper snarare än en simulering av nedhål i detta kapitel undersöker effekterna av valutafluktuationer På kassaflöden, på tillgångar och skulder, och på företagets verk

Forex Handlare Goldman Sachs

Goldman Sachs Electronic Trading GSET. GSET kopplar dig till människor, teknik och likviditet över marknaderna. När det gäller handel med aktier, derivat, räntebärande eller utländsk valuta, hjälper vårt team dig att känna till ett komplext globalt handelslandskap så att du kan handla med tillförsikt. GSET tillhandahåller Du med den teknik och insikt du behöver för att uppfylla dina handelsmål, allt stöds av människor du kan lita på. Läs mer hur GSET samarbetar med dig för att hjälpa dig att navigera i det komplexa aktiemarknadslandskapet och utveckla optimala handelslösningar. Produktserie från större Execution Management System EMS Order Management System OMS-plattformar via FIX. Foreign Exchange. Rates och Credit. Featured content. During en praktik är det bra att utveckla en känsla av dom och vara nyfiken Människor på företaget är Väldigt villig att hjälpa dig och att lära och vägleda dig, säger Phoebe, nu en associerad med Regional Market Sales inom Securities Division Meet Phoebe

Forex Handlare Business Card

Forex, Index Commodities. FXCM Awards.1 I vissa fall är konton för kunder hos vissa mellanhänder föremål för en markup. Demo Account Även om demokonton försöker replikera verkliga marknader, arbetar de i en simulerad marknadsmiljö. Det finns sålunda viktiga skillnader Som särskiljer dem från reella konton, inklusive men inte begränsat till, bristen på beroende av realtidsmarknadslikviditet, fördröjning i prissättningen och tillgången på vissa produkter som kanske inte kan omsättas på levande konton. Operativa förmågor vid utförande av order i en Demomiljön kan resultera i atypiskt, snabba transaktioner, brist på avvisade beställningar och eller frånvaro av glidning. Det kan finnas fall där marginalkraven skiljer sig från de för levande konton, eftersom uppdateringar av demokonton inte alltid sammanfaller med reella konton. Risk varning Vår Tjänsten omfattar produkter som handlas på marginal och medför risk för förluster som överstiger dina deponerade fonder. Produkterna får nej T vara